Vi spiller hinanden bedre!

Musik er skønt, og når man spiller sammen, kan det løfte sig til helt nye højder. Derfor tilbyder vi selvfølgelig også kor- og bandhold.

E-Musik sammenspil

Til E-musik sammenspil skal vi spille sammen og have det sjovt. Den eneste forskel fra almindelig sammenspil er at vi her kun spiller på elektroniske musikinstrumenter, dvs. synthesizere, samplere, trommemaskiner m.v.
Fokus vil være på at komponere vores egne numre og arbejde med vores lyd og udtryk, men vi kommer også til at spille “klassikere” fra den elektroniske musikhistorie. Derudover vil vi bruge noget af tiden på at lære at forstå hvordan elektroniske musikinstrumenter virker.
Alder: Minimum 9 år.

Tid: 60 min. om ugen.

Særlige forhold: Kun for instrumental- og sangelever på musikskolen. Det er en fordel hvis du selv kan medbringe en Ipad.

Det er gratis at gå til E-musik sammenspil, når du samtidigt går på et instrumentfag/sang (hold eller individuel).