Vi spiller hinanden bedre!

Musik er skønt, og når man spiller sammen, kan det løfte sig til helt nye højder. Derfor tilbyder vi selvfølgelig også kor- og bandhold.

Voksen/barn undervisning

Musikundervisning voksen og barn imellem

Nu kan I gå til musik sammen, hvor enten mor, far eller en anden voksen samt barnet modtager undervisning i samme instrument. Dog skal det understreges at undervisningen vil være på barnets præmisser.
Vi kan tilbyde undervisning i det instrument I ønsker at lære at spille på. Det kunne f.eks. være guitar, klaver, trommer, trompet mm. Vi kan tilbyde denne undervisningsform i alle de instrumenter, vores dygtige musiklærere underviser i.

Det er en ny måde at gå til musik, en måde hvor der er mulighed for at opleve fællesskabet mellem forældre/den voksne og barn, kvalitetstid samt muligheden for at skabe en god relation mellem jer og underviser.
Det er tanken at både forældre/den voksne og barnet skal lære at spille på instrumentet. Derfor er det også en fordel, hvis det er den samme forældre/voksne der kommer hver gang.