BandCare forløb (Favrskov Gymnasium)

Favrskov Musikskole tilbyder et musiktilbud til gymnasieeleverne. Se om det er noget for dig.

BandCare v. Bjarne

Nu har du mulighed for at styrke dine kompetencer i bandfærdigheder. Dette er kurset for dig der kun har lidt erfaring med sammenspil i band.
På kurset gennemgår vi alt fra tips og tricks til hvordan man nemmest overskuer strukturen i en sang til praktisk håndtering af keyboards, bas, guitar og trommer. Det kan både dreje sig om det helt lavpraktiske med at få tændt rigtigt for grejet, men også om at få styr på spilleteknik der ellers driller. Det er kort sagt kurset, hvor der ikke findes dumme spørgsmål og hvor der ikke skal gives karakterer. Der fokuseres på at styrke praktiske kompetencer, som man kan have stor glæde af i både fritiden og i forhold til den øvrige musikundervisning på gymnasiet.

Forløbet består af tre lektioner af 90 minutters varighed og afholdes på gymnasiet og det er muligt at tilmelde sig allerede.

Pris for alle tre gange er 300 kr. Tilmeld jer efter først til mølle princippet.
Datoer følger i samråd med gymnasiet.