Favrskov Drummers

Favrskov Drummers - slagtøjshold for de lidt øvede elever. Få teknikken samt nodelæsning på plads på en sjov og udfordrende måde ved at deltage i dette holdtilbud til slagtøjselever. Du introduceres til det KÆMPE store slagtøjsinstrumentarium, ex. trommesæt, marimba, xylofon, vibraphon, conga, bongotrommer m.m.

Vi starter med såkaldt DRUMLINE - hvor vi spiller på lilletromme og stortromme – som Copenhagen Drummers.
Derved får du en sjov musikalsk oplevelse ved at optræde ud over at lære noder og teknik.

I årets løb arbejder vi hen imod at optræde ved et eller flere af musikskolens koncerter.

Undervisningen foregår 1 gang ugentligt i Kulturhus Sløjfen, Hadsten.

Alder: 9-13 år
Hold: Max. 12 elever