Find den undervisning, du er interesseret i

Her kan du skrive dig på venteliste til lige netop det fag, du ønsker - så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Instrument- og sangundervisning på hold

Husk at du kan gå til musik sammen med andre. Det er sjovt og lærerigt. Tjek de forskellige muligheder ud her på siden.

I Favrskov Musikskole kan man enten spille på et duo- eller basishold. På et duohold er I 2 elever og får undervisning i 30 minutter hver uge. På et basishold er I mellem 3-5 elever og modtager undervisning i 40 minutter hver uge.

Når man går på et hold, betyder det at man ofte arbejder med det samme stof - nogle gange hver for sig og nogle gange sammen med de andre. Derudover lærer man at lytte til hinanden og kommer til at opleve hvad musik kan, når man spiller sammen med andre.

Når vi skal sammensætte et hold kigger vi på alder og niveau. Dvs. vi kan oprette et duo- eller basishold, når det er muligt at finde en (eller flere) elev(er) der passer m.h.t. alder og niveau.