Elbas, saxofon, sang, tværfløjte

– Det og meget mere, kan du lære at spille ved os. Se, hvad vi tilbyder herunder.

Kort forløb 5*50 u. 25 år + o. 25 år

Nu har du muligheden for at gå til musik i et kort forløb bestående af 5 * 50 minutters undervisning.

Kontakt os, hvis du synes det lyder interessant. Så forsøger vi at finde en lærer, der kan undervise dig i det instrument du finder interessant.

Kort forløb er et intensivt forløb til dig der gerne vil stifte bekendtskab med musikundervisning eller som mangler motivation og inspiration til at komme et skridt videre.
Undervisningen tilrettelægges med afsæt i dig og dit niveau.

Skriv i kommentarfeltet hvilket instrument I ønsker at modtage undervisning i.

OBS. I bliver ved tilmelding bedt om at angive skole/klassetrin. Skriv blot noget, det er irrelevant i jeres sammenhæng. Vi kan desværre ikke slette det, da systemet er udviklet til skoleelever.

Praktiske oplysninger:
Forløb i sang eller klaver: 5 x 50 minutter. Placeret hver 2. uge.
Tid og sted: Alle steder, hvor vi i forvejen underviser er muligt. Kontakt os for at høre nærmere.
Anbefalet alder: min. 15 år
Niveau: begynder – let øvet