Elbas, saxofon, sang, tværfløjte

– Det og meget mere, kan du lære at spille ved os. Se, hvad vi tilbyder herunder.

Logopædi

Er din eller dit barns stemme ofte hæs eller har den altid været det?

Hvis du kan genkende en eller flere af følgende symptomer kan det være en god idé at søge hjælp og vejledning:
  • Længerevarende eller hyppigt tilbagevendende perioder med hæshed?
  • Klumpfornemmelse i halsen under stemmebrug?
  • Smerter/spændinger i forbindelse med stemmebrug?
  • Udfordringer med at tale klart og tydeligt?
  • Udfordringer med stemmestyrken som er for kraftig eller for svag?
En problemfyldt stemme skyldes ofte uhensigtsmæssig brug af stemmen.
Den uhensigtsmæssige stemmebrug kan have både fysiologiske og psykologiske årsager og medføre begrænsninger i vores muligheder for, at kommunikere både i sociale sammenhænge og i erhverv, hvor formidling er i fokus.
Uanset hvad der ligger til grund for stemmeproblemerne er der hjælp at hente.

Hvem er jeg:
Jeg hedder Linn Kruse og jeg er uddannet sangpædagog og logopæd.
Jeg har arbejdet med stemmer siden 2007 og været ansat på Favrskov Musikskole siden 2014.
Som logopæd er jeg uddannet til at afdække og afhjælpe stemme/taleproblemer hos børn, unge og voksne.
Gennem et individuelt tilrettelagt forløb, vil du modtage logopædisk undervisning og vejledning i hvordan du bruger din stemme bedst muligt for at opnå en stærk, sund og smidig talestemme.
I min praksis har jeg fokus på krop og psyke og lægger vægt på at skabe et trygt læringsrum med afsæt i elevens alder og muligheder.

Praktiske oplysninger:
Individuelt forløb 6 x 50 min.
Tid og sted: Efter aftale
Workshop/oplæg: kontakt for aftale og pris.
Underviser: Linn Kruse
Kontakt: lkkr@favrskov.dk / 25157100