Vi underviser følgende steder

Sang

Vi har alle en stemme, og vælger du at gå til sangundervisning lærer du også at bruge den.

Tilmeld dig (helt uforpligtende) i bunden af siden, hvis du gerne vil høre mere - så kontakter vi dig, når vi har et relevant tilbud til dig.

Hvor gammel skal man være for at begynde?
Du kan starte, når du er 8-9 år.

Hvordan er undervisningen til sang?
I sangundervisningen arbejder vi med fire elementer: Stemme, krop, teknik og musikalsk udtryk. Hvordan fungerer stemmen sammen med kroppen, og hvordan synger man sundt og flot, højt og dybt? Det og meget mere skal vi arbejde med via stemmetræning og kropsøvelser. Der tages hensyn til den enkelte elevs alder og niveau i valg af øvelser og sange.

Typer af hold
Du kan vælge mellem individuel undervisning eller undervisning på et duo- eller basishold. Individuel undervisning er 25 min. om ugen. Her tilrettelægger din lærer undervisningen, så den passer præcis til dig.
Vælger du undervisning på hold, er I 2 elever i 30 minutter eller 3-5 elever i 40 minutter pr. uge. Her arbejder I ofte med samme stof, nogle gange hver for sig, og alle lærer at lytte til hinanden. Når vi skal sammensætte et hold, kigger vi på alder og niveau. Det vil sige, vi kan oprette duo- eller basishold, når det er muligt at finde en anden elev, der passer i alder og niveau.

Sammenspil
Som sanger kan man tilmelde sig koret Sound of Song. Man kan også gå til sammenspil/band.