Vi underviser følgende steder

Begyndersammenspil

Har du lyst til at spille musik sammen med andre?
På begyndersammenspil har vi fokus på sammenspil, musikforståelse og gode musikoplevelser.
Holdet er for dig, der går i 4.-6. klasse. Der kræves ingen forudsætninger udover at være åben og have lyst til at være sammen med andre om at spille musik og prøve forskellige instrumenter. Det kan være klaver, guitar, ukulele, trommer, bas, xylofoner, boom whackers eller andet. Har du lyst til at synge, er det også en mulighed.
Du bliver del af et fællesskab omkring musik, får nye venner og opdager måske et instrument, som du har lyst til at blive bedre til ved at gå til instrumentundervisning i musikskolen.
Vi glæder os til at se dig til begyndersammenspil!

Du får 50 % rabat på prisen til sammenspil/band, når du samtidigt går på et instrumentfag/sang (hold eller individuel).

Målgruppe: 4.-6. klasse
Antal: 5-8 elever
Varighed: 60 min

OBS:
Man tilmelder sig for et halvt år af gangen. Vi har et efterårshold og et forårshold.